درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

ایران در برابر بوسنی| فینال والیبال نشسته در نیمه نهایی!

  • کد خبر: ۷۹۱۸۸
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
ایران در برابر بوسنی| فینال والیبال نشسته در نیمه نهایی!
شاگردان هادی رضایی در نیمه نهایی المپیک باید به نبرد با بوسنی بروند که از این بازی حساس و نفسگیر به عنوان فینال یاد می‌کنند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ ورزشکاران کشورمان در هفتمین روز بازی‌های پاراالمپیک توکیو ۲ مدال طلا و یک نقره به دست آوردند. ساره جوانمردی و هاشمیه متقیان ۲ بانوی طلایی ایران بودند و رمضان بیابانی هم تک مدال نقره کشورمان در این روز را کسب کرد. یکی دیگر از نتایج مهم دیروز، پیروزی والیبال نشسته کشورمان برابر چین بود که شاگردان رضایی را به نیمه نهایی رساند؛ جایی که باید در یک فینال زودرس به مصاف بوسنی بروند.

مدال نقره برای رمضان بیابانی

رمضان بیابانی که با پیروزی برابر حریفانش به دیدار فینال رقابت‌های تیراندازی با کمان در کامپوند انفرادی راه پیدا کرده بود، در دیدار نهایی برابر حریفی از چین به میدان رفت و با شکست ۱۴۷ بر ۱۴۳ برابر این رقیب به مدال نقره رسید. بیابانی که توانسته بود در دیدار نیمه نهایی چن لیانگ از چین را از پیش رو بردارد، در مسابقه نهایی به مصاف رکورددار پاراالمپیک در رشته کامپوند انفرادی مردان رفت و در پایان به مدال نقره بسنده کرد. او درباره کسب این مدال گفت: رقابت فینال دشوار بود. انصافا حریف چینی بهتر از من عمل کرد و من نیز شاید، چون از نظر فکری به دلیل رسیدن به فینال به آرامش رسیده بودم، نتوانستم مثل رقابت‌های قبل فینال ظاهر شوم. وی ادامه داد: باید تلاشم را بیشتر کنم تا در آینده مدال‌های خوش رنگ تری بگیرم.

 

همه حریفان در این رقابت‌ها را می‌شناختم و توانستم از خیلی کسانی که پیش از این ایرانی‌ها را شکست داده بودند، انتقام بگیرم. بیابانی در پاسخ به اینکه چرا نتوانست مثل رقابت نیمه نهایی عقب ماندنش را جبران کند، تأکید کرد: شاید دلیل این اتفاق فشار فینال بود. او درباره تیر طلایی که باعث شد به نیمه نهایی صعود کند نیز گفت: من در شرایط نامطمئنی شلیک کردم، اما این تیر را خدا به هدف زد.

صعود تیم ملی والیبال نشسته به مرحله نیمه نهایی

تیم ملی والیبال نشسته ایران شروع خوبی در بازی‌های پاراالمپیک ۲۰۲۰ داشت و موفق شد در گام نخست آلمان را شکست دهد. این تیم در بازی دوم از سد برزیل گذشت و دیروز در آخرین دیدار دور گروهی، چین را شکست داد تا با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی شود. بازی ایران و چین از ساعت ۱۴ روز گذشته آغاز شد و ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان موفق شدند در ۳ دست پیاپی حریف خود را شکست دهند. آن‌ها در دست اول ۲۵ بر ۲۱ از سد چین گذشتند.

 

در دست دوم رقابت نزدیک ۲ تیم ادامه داشت، اما ایران باز هم برنده بود و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد. در دست سوم برتری و آمادگی بالای بدنی ایران و البته افت روحی تیم حریف باعث شد تا چینی‌ها از میانه‌های دست، شکست را قبول کنند. ایران این دست را با حساب ۲۵ بر ۱۴ به سود خود به پایان رساند تا سه برصفر پیروز دیدار با چین شود. با کسب این برد، تیم ملی والیبال نشسته ایران با ۳ برد از ۳ بازی به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا یک گام تا حضور در دیدار پایانی و کسب یک طلای دیگر فاصله داشته باشد.


هادی رضایی، سرمربی تیم ملی ایران، پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود. چین آمده بود که دست کم یک دست پیروز شود، اما ما به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. رضایی درباره دریافت کارت زرد از داور نیز گفت: داور کم تجربه بود و در دست دوم کمی بازی را به هم ریخت. در ۳۰ سال گذشته این شاید دومین کارت زرد من بود. رضایی با اشاره به بازی نیمه نهایی، تصریح کرد: با توجه به جدول، ما با بوسنی بازی خواهیم کرد. همه تمرکز ما بر این بازی است و امیدوارم که بازی خوبی باشد. سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه به فینال و کسب عنوان قهرمانی فکر نمی‌کند، تأکید کرد: اکنون همه تمرکز ما روی نیمه نهایی است؛ هرچند مدال طلا هم تضمین شده نیست.

حذف کماندار ایران در مرحله یک هشتم کامپوند انفرادی

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند انفرادی تیروکمان از صبح دیروز آغاز شد. در یکی از دیدار‌های این مرحله، علی سینا منشازاده به مصاف جیری فوسبرگ از فنلاند رفت و با نتیجه ۱۴۳به۱۴۵ شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت.

محمدی در دوچرخه سواری یازدهم شد

در ادامه مسابقات دوچرخه سواری پاراالمپیک ۲۰۲۰توکیو و در جاده تایم تریل مهدی محمدی، نماینده ایران، با زمان ٥٣:٤٩:٦٥ از خط پایان عبور کرد و یازدهم شد. در این مرحله از رقابت‌ها ورزشکاران هلند، اوکراین و استرالیا به ترتیب اول تا سوم شدند. محمدی پیش از این در ماده پیست تعقیبی انفرادی ۴۰۰۰متر از رسیدن به مرحله نهایی بازمانده بود. این دوچرخه سوار صبح روز جمعه در جاده استقامت هم حضور خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->